Mission detox; day... FUCK!

Fick just uppleva äkta besvikelse. Skulle räkna ut vilken dag jag är på av min reningskur, och följde den praktiska principen jag skrivit om tidigare. Såg att det är den 22a idag, och med hjälp av hoppfullhet och trötthet fick min hjärna det till att jag har kämpat mig igenom det här i 22 dagar nu. För er hyfsat snabbtänka är det väl tydligt att missbedömningen var ett faktum. Det var fruktansvärt obarmhärtigt och vilseledande. Den råa sanningen är att jag är på dag 12, av evigheternas evighets många. Jag vill ha choklad!

Och annars? Jo det rullar på och så vidare. Jagerkännerattjagharköptenhalsdukidag. Men den var jättebillig, nästan gratis. Och jag har faktiskt ingen med gröna toner sedan tidigare. Så det så. Jag vill inte höra något gnäll om den saken... Beställde nya glasögon idag, efter att ha provat så många att skavsår borde vara ett faktum. Jag tycker verkligen synd om alla som fått vara med mig i jakten på något som duger, för om jag är kräsen i vanliga fall, vet jag inte vad man ska kalla mig när det gäller glasögon. Bara det faktum att jag inte vill ha dom i mitt ansikte är en bra början på problemen... Nå, efter diverse turer fram och tillbaka hittade jag ett par som är snygga nog att inte irritera mig varje gång jag ser mig i spegeln, vilket jag måste erkänna nog är aningen oftare än genomsnittet. Yes yes...


Lots of love and popcorn!


Kommentarer
Postat av: Linnch

Och när kommer dessa fantastiska glasögon som genomgick denna obarmhärtiga, minutiösa provningsprocedur? ;D

2008-01-22 @ 20:10:44
URL: http://linnch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0