Dags att fara norrut...

Hade tråkigt här om dagen, så jag letade fram min gamla, fina blyertspenna (jag var övertygad om att den hade försvunnit i någon av alla flyttningar senaste året, men icke). Var många år sedan jag tog mig tid att skissa sist.



Givetvis är det ett foto jag titta på, eftersom att klimpen sällan är stilla länge nog för att ens fastna på ens ett sånt... Proportionerna på bilden ni ser blev dock lite knepiga, då vi inte har någon skanner. Gissa hur svårt det var att alls fota bilden, utan att få kamerans skugga över lilla hunden...


Titta förresten vad som hänt med lillens älskade fläta, som han fick med sig när vi hämtade honom...



Vi kunde att låta bli att köpa honom ett repknut när vi såg detta, speciellt inte efter att han fått låna en sådan när vi hälsade på Bittan. Han älskar den! Ska lägga upp bild på när han leker med den sen, det är lycka det ;)


Nå dags att gå och packa, i eftermiddag bär det av mot Övertorneå, via Kalix. Ska kika på Danne och Karros nyköpta hus, och nog hälsa på Guldus pappa Ztorm (Brudholmens the Windwaker). Blir trevligt! Är ju förresten alltid bra att träffa colliefolk, jag har en aldrig sinande ström av frågor... Stannar i övertorneå över helgen i alla fall, skönt för lillklimpen att ha en gräsmatta att busa på.



Ha det bra, och njut av dagen!


Livsnjutaren nr 1

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Isaksson

Hej! Ja vi måste absolut ta och ses här nån dag! Snart! En solig dag vore inte dumt heller så kan vi vara ute en stund så jag kan försöka visa lite utställningsmanöver.. inte för att jag heller är något proffs men kanske jag kan lära ut basics i alla fall. Och sen måste vi ju söka efter lite valputställningar! Det skall börjas i tid ;-) Mitt mobil nr är 073-0321369. Ps. Vad duktig du är på teckna!

2009-07-16 @ 16:28:03
URL: http://collieforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0