Sveriges snögubbebjörn

Janne kollar hockey, han är verkligen jättetråkig. Första perioden kollade jag, och jao, det är ju inte sjukt enformigt eller så. Men nu är jag less (plus att jag har tinnitus efter Jannes avgrundsdjupa glädjeskrik efter Sveriges tredje mål, jag låg ogenomtänkt nära honom med örat i precis rätt riktning). Är det final och jag får frossa i godis, chips ch öl - visst, då är hockey båre trevligt och spännande. Men det är inte fallet denna vanliga torsdagkväll. Så det så. Men det finns en sjukt söt maskot som springer omkring där (se rubriken för beskrivning).

Men det gör ingenting att Janne är osocial och skriker som en tok hela tiden (då ska ni veta att det bara är Ryssland dom möter nu, inte Finland...). För när jag tittar åt hans håll, vilket är ungefär varje gång han skriker, ser jag rosorna han köpte igår =) Jag jobbade sent och han hade planerat massa mys, älsklingen...

Haha, nu var snögubbebjörnen i helbild och dansade, gud så söt! Hittar tyvärr ingen bild, så kan inte dela med mig. Men det är en rolig syn kan jag säga!


Nå ni, nu ska jag lägga mig i ett bad, lite lugn och ro... Ladda upp inför jobbhelgen: 10-19 imorgon, 13-21.15 på lördag och 9.30-15 på söndag. Praktiskt att hockeyn var i helgen i alla fall, så slipper jag (passivt) kolla alla matcher.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0