Tricolor

Här kommer ett snabbt inlägg, ska fara till stugan om ett litet tag, och har inte packat mina grejer än (givetvis har jag packat klimpens saker, vore hemskt om han inte fick med sig sina bästa tuggisar och leksaker)...


I onsdags bar det av till Kronan och Skurholmen för bus med dom stora grabbarna! Jag och Anso hade trevligt och pratade om allt mellan himmel och jord (okej, framför allt hund), och bushundarna fick umgås. Var en söt liten flock måste jag säga =)



Schack och Kisen kollar in den lilla klimpen



  
Dom stora grabbarna visade hur man kan busa, Guldus tittade intresserat på



     
Ska man gå fram och leka? Ja det är för spännande för att låta bli...



  
Guldus fick prova ha på sig utställningskoppel, och tyckte väl att det var sådär halvroligt. Vi fick med oss ett hem att träna med, så det får följa med till stugan, tillsammans med apportbocken vi köpte igår (som han verkar tycka om)!




Flockledare i unga dar? Hann bara fota en bild, men dom tassade bakom honom ett tag och såg ut som en liten vandrande flock. Undrar om han var stolt, eller kände sig förföljd? Ser inte ut att bry sig mycket alls på den här bilden...


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vilka härliga bilder det blev! Vi hörs :-)

2009-08-16 @ 11:32:16
URL: http://collieforever.blogg.se/
Postat av: Anita

Ni ser verkligen ut att ha det mysigt på Kronan!! Synd att man inte ser honom lite bättre ...skulle va skoj att se hur han ser ut live! Ha de!

2009-08-20 @ 19:45:45
URL: http://www.spireans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0