Betygstress....

For att fortsatta pa amnet med prickar ovanfor a, a och o; jag tankte precis samma sak som dig linnch nar jag satte mig vid en dator har, men av nagon marklig anledning har dom inte prickarna att satta ovanfor tyska u pa dom har tangentborden. Sa det gick inte sa bra... Det komiska ar att inga tecken (typ som ~ och ^) gar att satta ovanfor bokstaver har heller. Sa hade prickarna funnits, skulle dom sakert anda ha hamnat pa sidan om!

Sover hos Patricks foraldrar till pa onsdag nu, for att fa vila och plugga i lugn och ro. Har skriftligt prov pa onsdag, och sen praktiska pa torsdag. Det ar tre delar, forst det skriftliga, sen ar det ett barprov och ett freepouring. Enkelt beskrivet gar barprovet ut pa att man ska kunna blanda tre goda drinkar pa mindre an tre minuter, och samtidigt se ut som en bartender. Freepouringen ar att man ska halla upp ett antal matt "pa kansla" (vi raknar ju), och sa far man poang efter hur nara man kommer. Det ar dom tre delarna. Behover jag saga att jag ar sjukt nervos for torsdag?
    Pa torsdagkvall har vi avslutningmiddagen (i China town har jag for mig), och sa far vi vart certifikat efter middagen. Sen ar det slut! Ofattbart hur fort tiden har gatt anda... Sen pa lordag kommer Janne hit, antligen! ka vi turista pa riktigt, do 'the Grand Tour' sa att saga. Nice!!

Har kommer lite bilder, inte fotat sa mycket an, men nagot! Sen maste jag ga, har suttit har i en och en halv timme nu. Hunnit prata med Janne, Linnch och sis pa msn, harligt! 


  
Portobello market
 
Baren och freepouringstationen
   
Rummet pa vart hostel, och min rara lilla sang
 
Min skona sang hos Patricks foraldrar. I rummet jag inte behover dela med nagon. Jamfor med bilderna ovan!

Utsikt


Ha det bra gott folk, kommer nog inte att skriva pa nagra dagarna nu, fullt upp med slutet pa kursen.
Byaa! //kramar


Kommentarer
Postat av: Janne

Härligt med bilder =) ser jäkligt mysigt ut, lite trångt mellan sängarna med lite närhet har väl ingen dött av ;) Ser lite "varmare" ut än här också, snart är det långkalsonger på... Nu är det ju inte många dagar kvar =)

2008-09-01 @ 20:50:13
Postat av: Sara

Åhh kul med bilder! Ser att du fått en kompis att sova med hos Ps föräldrar. En pipi!!! Hann inte säga hejdå på msn... Du hann sticka innan jag kom tillbaka.. Inte så länge kvar tills vi ses nu! KRAM!

2008-09-01 @ 20:58:12
URL: http://krutgumman.blogg.se/
Postat av: Linnea

Kul att snacka med dig ikväll Hanna :) ..jag skulle säga att du bor lite trängre än jag gör för tillfället ;P

2008-09-01 @ 22:08:44
URL: http://linnch.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag ska tänka på dig på torsdag och skicka telepatisk kraft***så du ska känna lugnet och fixa slutproven.

Hoppas att ni får bra boende nästa vecka. Ja, det kan väl knappast bli sämre. Har inte hunnit kolla ert hotell på internet ännu. Vi höres, kram ma.

2008-09-03 @ 18:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0