Echo, echo, echo...

Ho-ho? Hoo-hoo? Någon där? Här var det livat värre... Kan ju kalla det bloggtorka, eller skylla på att jag inte har någon dator hemma. Eller en kombination av dessa anledningar. Men något är det, för boggat, det har jag inte gjort på ett tag.
     Är ju hemma nu, rullar åter i dom gamla spåren. Skönt, men tråkigt. Stillsamt, men tomt. Bekvämt, men inte särskilt spännande. Yes, Luleå i ett nötskal!

Lägger upp några bilder från London, ett litet smakprov, så tänkte jag damma av min gamla pixbox någon dag och lägga resten där.



Hela gänget, sista kvällen. Lägg märke till tjejen i mitten, snett under killen som står upp och ser riktigt glad ut...


Aah, en rejäl sojamjölkslatte på starbuck's, kan det bli mer... eh... inte engelskt?


Camden market


Jag o Janne traskade runt i Regents Park, riktigt mysigt


Darling med en balja cappuccino på Costa


Mysigt


Royal Albert Hall


Buckingham Palace


Svart o vit


Big Ben


Tower Bridge


Welcome to Carnaby Street!


På Heathrow fick Janne äntligen sin Guinness


Tjaa, är någon förvånad?


Smakprovet blev inte så litet som jag tänkt mig, men men... Säger till när jag lagt upp bilder på pixbox, då tar jag med dom Janne fotatde också. Nu ska jag och pappa se Idol, ha det!!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Nice! Lite bilder =) Ser fram emot fler!

2008-10-02 @ 16:23:36
URL: http://linnch.blogg.se/
Postat av: Linda

Hur var det i London? :D

2008-10-20 @ 22:09:06
URL: http://lalalalinda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0