One day I'll fly away

Shit, jag blir tokig, måste få lite miljöombyte! Alltså ni förstår inte hur det känns, går inte att förklara... När jag var ute och gick för några dagar sen såg jag ett flygplan som lyfte från Kallax. Det  var mörka moln på himlen, men ändå soligt, så planet var kritvitt mot dom åskigt gråblå molnen. Jag höll på att krypa ur mitt eget skinn i längtan efter att få fara bort, lämna Luleå ett tag. Så sitter man här och kikar in på kusin Elins pixbox, och så är det bilder från typ NY och London där. Hur ska jag överleva detta?! Jag måste få fara någonstans, om det så bara blir en kort tur med lite shopping, tror till och med att en sväng till IKEA i happis skulle lindra smärtan i alla fall tillfälligt. Har ju fem veckor i London att se fram emot, och det kan ni ju gissa om jag gör, men det är ju flera månader dit! Roligt när mina nära och kära inte ser mig på några dagar här i vår, undrar vart jag håller hus, och får veta att jag flytt från Luleå... Det lär dock inte hända närmaste veckorna, för jag jobbar i stort sett varje dag en tid nu (och yes, jag tycker väldigt synd om mig själv för det).

Över till något annat; min gitarrförstärkare har varit dålig ett bra tag nu, den la av när vi skulle spela in Boss i Piteå, har stått och samlat damm sedan dess. Lämnade in den på Hagströms, men trots att dom tydligen spelade på den en timme, så märkte dom inget fel. Imponerande med tanke på att det alltid blir fel på den när jag testar den, går aldrig att spela mer än 15-20 minuter. Nå, i lördags tog jag och Janne tag i det och plockade isär den för undersökning (läs Janne plockade isär stärkaren, jag fotade och fascinerades). Är troligen röret i försteget (heeh, visst var det så?) som är trasigt, ska prova byta det. Har du, som jag, alltid undrat över hur en stärkare ser ut inuti utan att våga titta efter? Och har du funderat på det där med rör i stärkare, hur dom egentligen skulle kunna se ut? Om så är fallet, var det ju tur att jag var framme med kameran i lördags! På tredje bilden har vi boven i dramat (inte dömd än, men häktad på sannolika skäl).

     


Nu ska jag inte slösa dyrbar tid framför datorn, har faktiskt ett liv att leva...
Lots of love and popcorn!


Kommentarer
Postat av: Linnch

Du skrämmer mig pal! Först det där om hockeyn och när jag såg det där inlägget och snabbsneglade på bilderna såg det ut som att man mekade i en bil. Och jag såg inte Janne på bilden och jag tänkte att vad är det här, vem är det här? Vars är Hanna? GE TILLBAKA MIN HANNA! ;D

2008-05-19 @ 19:17:30
URL: http://linnch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0