Hur mysigt kan det bli?

Är det någon annan än jag som blir ressugen av att se den här skylten?


 



Inte ressugen som i att ligga på en strand i Turkiet, nej, vi snackar om gammal hederlig bilsemester. Hela familjen in i bilen med godis och kuddar, ett helg bohag i bagaget, siktet inställt långt bort, första stoppet blir en rastplats där man måste få i sig vätska efter att ha åkt flera mil i en sommarvarm bil. Sen hittar man kanske någon mack efter vägen där man kan köpa glass. Och så nästa rastplats; dags för lunch.

Jag vill!

Kommentarer
Postat av: Linnch

ÅÅH! =D Jag med!!

Vi stannade alltid med husvagnen, och så blev det korv och mos, eller burkskinka med mos eller nåt annat snabbt. Tillagat på husvagnens gasspis och så åt man på rastplatsens träbord med fastbyggd bänk. Det är sommar det! Far folk fortfarande på såna semestrar..? Jag blir lite orolig. Tänk om man inte gör det längre... jo, det gör man väl? ...bara inte jag :(

2008-05-22 @ 11:18:23
URL: http://linnch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0