Snarare gräsligt, om du frågar mig...

Visst, mode är jätteroligt. Tycker det är trevligt att trender ständigt förändras, och så klart återkommer. Man förändras ju hela tiden som person, årstiderna ändras och som vi vet är inget beständigt. Därför tycker jag om att det hela tiden kommer nya (läs nygamla) trender att inspireras av. Tycker charmen sitter i det att alltid hitta sig själv i modet, inte följa alla råd och trender slaviskt. MEN, som Tony brukar säga. Men;

Det spelar ingen roll hur inne det är med blommor.  Jag  kommer  inte  klä  mig  i  blommigt  i  vår  och  sommar !

Allt med mode har sin egen charm, jag kan hitta min egen tolkning av i stort sett alla stilar och trender. Men blommönster... ?! Här kommer ett litet urval av vår- och sommarmodet, för att försäkra mig om att alla förstått precis vilken typ av mönster jag menar, och alltså inte behöva frukta att någon ger mig något som ens liknar detta när jag nu snart fyller år. Ni andra får älska det här modet och leva ut era romantiska drömmar, visst blommönster kan ju faktiskt vara jättefint på vissa personer, men tro mig -
inget blommönster på mig!




Bilden är från Aftonbladet, klänningen från Bea Szenfeld


Carin Wester


Noir et Blanc

Kommentarer
Postat av: Linnch

Jadu, den dag jag ser dig i nåt riktigt blommigt, den dagen flyger elefanter (fler än Dumbo ;P) grisar sjunger opera och sniglar springer maraton snabbare än dom mänskliga OS-medaljörerna

2008-03-27 @ 14:20:44
URL: http://linnch.blogg.se
Postat av: Sara

Flower power to the people! "Hej, vilken snygg klänning, är den ny?" "Ja det är den, men nu har jag ingen bordsduk kvar längre... host host"

2008-03-27 @ 19:45:20
URL: http://krutgumman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0