IKEA

Phu, så har man varit en heldag på IKEA; roligt men energikrävande! Tänkte bara visa lite grejer jag köpt, naturligtvis inte allt, men något smakprov sådär. Enjoy!


Ektorp bäddsoffa, 2-sits



Henriksdal barstol



Vika Byske barbord




Och så var det denna underbara tavla. Kunde inte köpa den idag, då den inte rymdes i bilen, men jag ska ha den!


Vet att matchningen på stolarna och bordet verkar förskräcklig, men det är bara med bilderna från IKEAs hemsida, i verkligheten var det jättesnyggt. Nu vill jag till min lägenhet, den är full med ouppackade och roliga saker! Men öppnar imorgon, och så blir det rep efter jobbet, så sakerna får nog vänta på mig. Har jag förresten sagt att Headcase spelar på marknaden i Övertorneå snart? Lördag den 12 juli kl 22, missa inte!

Kommentarer
Postat av: Linnch

Vad spännande! Jag vill se din lägenhet, men det kanske är lika bra att du får packa upp lite först ;)

2008-07-03 @ 14:22:53
URL: http://linnch.blogg.se/
Postat av: emma

har inte barbordet några ben^^ ;)



det är bra att man får uppdateringar vad det gäller haedcase av dig, när man inte får det av syster :P



Lycka till!

2008-07-03 @ 19:31:56
Postat av: Sara

Snygga krejjer! ;-) Trodde dock inte på mamma när hon sa att du köpt en blomtavla med rosor. "Va, Hanna?! Lägg av!". Men nu ser jag att den var blommig på ett annat sätt än jag fick upp i skallen..

2008-07-05 @ 16:14:32
URL: http://krutgumman.blogg.se/
Postat av: Elin

när kommer det nån ny uppdatering? =) Gick spelningen bra?

2008-07-27 @ 17:51:27
URL: http://eling.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0