Hm?

Då provar vi igen. Publicerade det här inlägget för 2 dagar och 18 timmar sedan, enligt översikten här på bloggen. Men det har ni inte märkt av. Min kära pojkvän påstår att det beror på censuren... And we love it.



Jag tänkte börja detta blogginlägg med ett känt uttryck: SÅ J*VLA LESS. Sådär, det känns genast lite bättre (med betoning på "lite").


Sitter och läser lite om utbildningar, som så många gånger tidigare, som så många gånger framöver. För några år sedan pratade man om "skoltrötthet", och alla förstod vad man menade. Nu vill jag att alla ska förstå "jobbtrötthet" lika enkelt, så slipper man omstädiga förklaringar. Kan bara säga att det gått så pass långt att jag börjat köpa trisslotter... (femtiotusen kronor i månaden i tjugofem år, snälla?!).



Kommentarer
Postat av: Linnea

Min blogg gör sådär ibland också, senast i morse.. knepigt, fick hålla på och publicera om och publicera om en massa gånger innan det gick vägen...



Men, iaf... du vet det väl redan, men min kära vän, du är inte ensam. Jag förstår exakt vad du menar! ...tyvärr^^

Kan vi göra en deal? Om du vinner 50 000 i månaden så kan jag få 10 000 av dom? ;P

2008-12-21 @ 16:41:55
URL: http://linnch.blogg.se/
Postat av: Elin

hihi, vilken söt kanin :) uschja, lesshet (finns det nåt sånt ord?=P) är ju aldrig kul.. =/ Visserligen har jag inte hunnit bli så less på mitt nya jobb än, som tur är :) Men man får väl kämpa på och glo framåt på roliga saker som komma skall.. typ.. julafton?=)

2008-12-22 @ 16:40:43
URL: http://eling.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0