Nice

Sadar, sitter pa ett internetcafe nara Patricks foraldrar, ett riktigt bra sadant! Billigare an pa vart hostel, och sa finns horlurar, web cam och msn har. Alla fordelar alltsa!

Nu har jag gatt halva kursen, kan inte forsta hur fort tiden kan ga, eller hur fort man kan lara sig saker! Hade ett test igar, jag fick 40 poang av 40 mojliga, det du! Var extra roligt med tanke pa att vi ar 14 i gruppen, och 5 stycken hade mindre an 20 poang. Sen var det manga som hade 20-30, sa man fick ju glansa lite... Och inte blev det samre av att alla, jag menar verkligen alla, utom jag var riktigt bakis idag. Shit hur dom sag ut, och gnallde! Men alla lyckades i alla fall vara pa skolan hela dagen, ar ju alltid nagat. 
     Jaa mamma och pappa, jag ser era a, a & o (som dom ska se ut), kan bara inte skriva dom sjalv. Forsoker komma pa hur man gor, men.... Irriterande. Na, spelar inte sa stor roll for mig egentligen, det kommer automatiskt nar man skriver, men det ar ju inte som att jag orkar lasa igenom det jag skrivit sen, sa jag tycker lite synd om er andra!

Nu ska jag kila, ser fram emot en lugn kvall med film, te, inget plugg... Skont helt enkelt, ska njuta av att det ar helg!
Trevlig helg!! Kramar

Kommentarer
Postat av: Sara

Alltså. Hur ska man tolka att jag lyckas ta första kommentaren gång på gång? Träffsäkerhet, eller livlöshet? Vi går inte för djupt in där. Grattis till fina provresultatet! Snyggt jobbat! Sitter här hos mapa och käkar en nektarin vars kärna typ exploderat i tusen minikärnor. Mapa är ute och lyxar sig på Cooks, så bara jag här med två galna missar. Jobb i helgen, mnae. Nu när du har ett internetcafé nära kan du uppdatera ännu mer, och kanske t.o.m ta med bilder...!!! :-D Ha det bäst! kram kram kram

2008-08-22 @ 21:56:36
URL: http://krutgumman.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det går riktigt bra att läsa dina inlägg, men en del ord får jag läsa 2 ggr.

Tror du att jag blev förvånad när du spikade provet? Nae, som vanligt ;-)

Jag har köpt några Orreforsskålar till Eileen. Janne ska få ta med sig dom fast det vet han inte än. Jo kanke nu? ( :-D )

Skickar dig ett mail med Mannes reseblogg. Han blir nog glad om du skriver ett inlägg.

Saknar våra pratstunder! Kram ma.

2008-08-23 @ 08:30:37
Postat av: Elin

åh, bra jobbat med spikat prov!! =D Det låter som att du kommer vara den, eller i alla fall en av dem som i efterhand kommer ha haft ut mest av att gå kursen..? =) Mamma hälsar och grattar till provresultatet! Kram från Elin

2008-08-23 @ 15:09:34
URL: http://eling.webblogg.se/
Postat av: Linnea

Såklart du var bäst, precis som back in the days ;P

Hoppas du haft en skön helg!

2008-08-24 @ 11:06:53
URL: http://linnch.blogg.se/
Postat av: emelie

tjena gumman vad roligt att se så mkt uppdateringar. jag har ju inte hängt med i svängarna. Låter verkligen som att vi kommer att få hem en gryyyyyymm bartender och det ser jag fram emot:) Längtar efter dig jätte mkt och tycker att det kunde gå lite fortare. Hoppas att du får en fortsatt trevlig tid där borta tjatte latte:D

2008-08-26 @ 08:46:15
Postat av: Ulrica

Hej!

Längesen jag haft möjlighet att läsa din blogg. Å grattis till proven!! Mmmm, härliga drinkar när du kommer hem, can´t wait =)Skönt att du får lite eget utrymme hos farmor...och att du är hemma snart. Eeh, kanske bäst att du låter bli tunnelbanan när du ska hem.. I fall det skulle bli fler förseningar...Kramisar

2008-08-26 @ 18:46:14
Postat av: Axel

Najsig blogg. Hoppas du har det bra i London :).

Synd bara att jag börjar i skolan :(. Men Turkeyy har varit jättebra.kramar Axel.

2008-08-26 @ 19:47:44
Postat av: Linnea

ä och ö borde ju gå att skriva på samma sätt som man skriver ü? äö.... funkar iaf på svenska datorer, vet inte om engelska är uppbyggda på samma sätt iofs.. =)

2008-08-27 @ 18:55:32
URL: http://linnch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0