Från en dag till en annan...

...var man inte längre tonåring. Och det känns faktiskt riktigt bra. Tanken var att jag skulle ha tagit en sväng förbi bolaget innan jobbet idag, bara för att njuta av friheten. Men efter en djupdykning i mitt stökiga rum, som självklart tog betydligt mycket längre tid än jag planerat, så konstaterade jag att systembolaget med all sannolikhet finns kvar imorgon också. Och förhoppningsvis även på torsdag och fredag, eftersom att jag ska hinna baka och städa här hemma imorgon, även då innan jobbet. Det finns stora för- och nackdelar med mina skumma arbetstider; jag har alltid mycket tid på morgonen, det är inspirerande, men jag kan typ inte umgås med människor när jag jobbar, för alla andra har normalare arbetstider. Det är ju lite synd om dom som ändå socialar med mig på vardagar, för jag kan vara uppe riktigt sent och ändå hinna sova ut innan jag börjar jobba, det kan man inte när man jobbar standardtider... ;)

Shit, hur har klockan hunnit bli såhär mycket? Undra på att man är trött... (väcktes 06.34 imorse av ett gällt kattskri, då hjälper det inte att man har lång sovmorgon)


So long!

Kommentarer
Postat av: Linnch

Ja, baka massor jag kommer ju imorrn ;)

2008-04-22 @ 12:27:34
URL: http://linnch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0