These boots are made for walking

I lördags blev det en tur till IKEA i Haparanda, och givetvis även Skopunkten. Kan någon vara snäll och förklara för mig varför den butiken inte finns i Luleå?! Vad säger du, för att min ekonomi skulle ta allvarlig skada? Jaha, du tänker så, ja det kan ligga något i det...

  Nå, hur som helst så hittade jag ett par riktigt snygga skor där. Och då var jag ju tvungen att kolla igenom butiken ännu ett varv, för att se om jag kunde hitta ett till par (för er mindre allmänbildade personer får jag väl lov att tillägga att Skopunkten har det underbara erbjudandet "tag tre, betala för två" på hela sitt sortiment). Lyckan var fullständig när jag faktiskt hittade ett till par jättefina skor, som jag missat första varvet! Detta ledde i sin tur självklart till ett tredje (och lika lyckat) varv i butiken, tack vare det ovan nämnda erbjudandet. Gott folk, skåda dessa underverk, köpta för ynka 750 kr - allt som allt! Ja, ni läste rätt, sjuhundrafemtio kronor för tre par skor! Dubbla det beloppet så får ni ungefär priset på skorna jag hade på mig den dagen...
  Efter det här vill jag inte höra ett pip om att jag inte är ekonomisk när det handlar om att shoppa, så det så.


                   

Kommentarer
Postat av: Linnch

Hehe, mitt huvud må vara fullt med ludd, men jag ser iaf att det där var inte lite coola skor du hittat! Well done mate! ;)

2007-10-29 @ 18:40:23
URL: http://linnch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0