Oh my, vart skall detta sluta...

Håller på att städa upp lite i lägenheten nu, innan mamma och pappa kommer hem. Tänker att det kan vara bra då deras humör troligen ändå kommer att prövas av mina nya (o)vanor. Insåg dock till min förskräckelse att dom nio par skor som jag använder mest för tillfället, inte kommer att få stå på skohyllan i hallen som dom gör nu. Ärligt talat finns det inte plats för ett par flip-flops där, än mindre mammas och pappas vinterskor. Till detta kan tilläggas att det typ inte finns en kvadratdecimeter ledig yta i klädkammaren... Vart ska mina kära skor bo nu?!
     Om jag har tur dröjer det i alla fall ett tag tills dom lägger märke till att jag har typ åtta halsdukar och massor av olika vantar framme. Shit, den här lägenheten är inte nog stor för tre personer!


Kommentarer
Postat av: Linnch

Hehe, hade precis kommenterat det förra när jag såg det här =P
Det är så det går med skor.. kan ju påpeka att hemma i lägenheten så har vi ju en garderob med skor i hallen du vet?.. mmm.. det är ju inte som att det är brorsans skor som gör att den typ är full^^ =D

2007-11-04 @ 14:55:44
URL: http://linnch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0