Guldusklimpen...

Som jag nämnt tidigare så tar det på krafterna att upptäcka en hel värld, så det blir rätt mycket sovande här hemma. Och eftersom att min lilla Guldusklimp är ofattbart söt när han sover, kan jag ju inte låta bli att vara framme med kameran...


 
Ni vet dom där gångerna när man är så trött, att man inte kan hålla ögonen öppna, utan bara somnar? Då är det ju praktiskt om man redan ligger ner när man busar...


    
Vi har försökt bädda till hans säng på ett sätt som skulle vara mjukt och skönt för oss, men det spelar ingen roll, han "bäddar" den ändå alltid innan han lägger sig. Det borde inte vara skönt att ligga på plasten, men vad vet jag, det är ju inte som att min kropp är täckt av massa mjukt fluff.


Idag är det mulet väder och duggregn, första gången sen Guldus flyttade hit, alltså tar den korta vägen till vår gräsplätt lite längre än vanligt. Plötsligt rinner det vatten ur stuprör, det finns vattenpölar, och jaa, allt är helt enkelt lite annorlunda och mer spännande...
    Sen får vi automatiskt en mysig stund när vi kommer in, för då ska lillen frottéras. Han älskar att kramas, och att man rör i honom (till och med mellan tårna!). Så frottérandet skulle gå helt perfekt, om det inte vore för att frottéhanddukar är så förbaskat roliga att tugga på!


Kommentarer
Postat av: Ztorm

Ser att du anammat min sovstil. Way to go grabben =)

//Farsan

2009-06-30 @ 19:25:54
URL: http://www.brudholmens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0