Oh la la...

Det är en väldigt speciell fredag idag. Jag slutade tidigt (kl 12), och är ledig hela helgen. Faktiskt ändå tills på onsdag, kl 12. Det är mycket ovanligt. Och jag är mycket nöjd över detta. 

                                              freedom!
                               freedom
                freedom
Freedom




Annars då? Nytt år, nya utmaningar. Här följer, kortfattat, mina planer för dom närmaste månaderna:
* Detox - kan man föreställa sig en mer passande början, efter decembers frosseri?
* Flytta - minst en gång. Innan sista januari blir första, då flyttar jag till Janne. Men sen ska vi ju ha flyttat ut från hans lägenhet innan sista februari. Och sen får man se vad som händer... Så en hälsning till alla nära och kära: det är dags att damma av era bäddsoffor och extratäcken!
* Även en gammal epok som jag saknar ska dammas av - Headcase. Hallå tjejer, vad händer och fötter? Har vi ett band, eller var vi ett band?
* Ta minst ett steg mot ett framtida jobb - i alla fall försöka få ett litet humm om vad jag vill jobba med sen. Jag har ett jobb. Jag får en lön som räcker. Men det är inte vad jag vill jobba med resten av livet direkt (he-eh)...

Har jag glömt något viktigt? Jaja, såklart allt det där om att leva, utvecklas, ta vara på livet och blaha blaha... Och kanske ännu viktigare: ta bort julpyntet på alveriff-loggan!

Men det får bli en annan gång, gonatt folkar!





Kommentarer
Postat av: emelie

vet ej om vi har ett band längre men oavsett vad som vill jag spela musik i massor! och vet ju att du min kära hanna känner lika dant. så nog ska det liras. det lovar jag!

2009-01-03 @ 17:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0