Ehum...

Kolla in det här...

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/schlager/article4471334.ab


Det roligaste är ju nästan vad han säger att han ska göra när han får tag på kompisen som lagt upp filmen...

"Jag ska nypa honom... när jag... ser honom... jag ska ta honom, i örat... absolut... Dan, passa dig"



Nypa
honom? Och jag vill inte veta hur det där med örat går till...!




Tillägg den 25 februari 10:35, för att undvika otrevliga missförstånd - jag är inget fan av Danny. Verkligen inte... Jag respekterar att människor tycker om olika sorters musik, och hoppas mig att mitt ointresse för viss musik likaså respekteras. Det där klippet hade dock så komisk rubrik på aftonbladet, att jag bara inte kunde låta bli att se vad det handlade om. Och det gav mig ett par varma (och på headcasevis; lätt hånfulla) leenden. ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahaaa! =´D

Jag dör! Smidigt Danny^^ =D

2009-02-23 @ 19:12:37
Postat av: Petter

Danny is such a tönt. Hoppas han inte är din favorit :)

2009-02-24 @ 20:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0