D Day

Hoppar omkring som en speedad cindy (min katt), går på en klockren kombination av sprallighet och powerking... Jag gick (hoppade) omkring i nya lägenheten typ 40 minuter i eftermiddags, helt ensam, och planerade. Hyresvärden står för tapetetsering i dom två mindre rummen, annat vi vill göra får vi stå för själva. Jag har en liten plan på att köpa en rulle vit tapet till köket, men ska ge det lite tid... 
     Åh vill fara dit med Janne nu, nu, nu! Men nu ska vi packa ihop det sista här, blah blah, och sen hämta hit skåpbilen vi ska köra grejerna i. Så kommer inte till stan på några timmar... Nåni. Tanken var att jag skulle ha fotat lite "före inflytt"-bilder i eftermiddags, men det glömde jag såklart med allt hoppande. Så ska se om det hinns med ikväll. Har köpt öl, läsk, chips, ostkrokar och popcorn till ikväll, så att alla snälla människor som hjälper oss ikväll blir lite motiverade, och förstår att dom är guld värda (förstår ni hur många svängar jag och Janne skulle måsta springa upp och ner annars, tre våningar? Och jag är ju ingen atlet direkt, så...)

Nej, inte sitta här och slöa, ska jag packa lite till, innan vi hämtar middag (pizza, mmm...)



See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0