Mo(tiva)tion dag 2

Har upptäckt den ideala kombinationen: ett löfte på sin blogg och vackert väder. Utan dessa två hade jag inte tagit en promenad efter jobbet idag, det kan jag lova... Såhär i efterhand kan jag konstatera att det var befriande att traska runt i solskenet efter en tärande dag på jobbet, trots att det inte riktigt kändes så när jag kom hem från jobbet och såg vår underbara soffa. Jag tror nästan att jag hörde den ropa mitt namn...

Nå, hur går det då hittills för mig? Promenerade runt pölen/sjön/hälsans stig igår, riktigt härligt! Så, jaa, jag har både bloggat och promenerat dag 1 och 2. Jag ger mig själv en klapp på axeln och spark i ändan (hur nu det ska gå till). Får hålla på såhär i några dagar, sen får jag utveckla bägge. Kan ju prova skriva ett allmänt blogginlägg, eller kämpa på med några armhävningar. Men nu, gott folk, ska jag sova. För jag började 6.45 imorse, och vill inte ens påminna mig om hur tidigt jag steg upp...


Tack för kommentarerna förresten, dom gör att jag inte känner mig lika ensam i kampen mot min träningsfobi! ;)


Kommentarer
Postat av: Oskar

Jag säger "Heja heja" och tack för senast :)

2009-04-29 @ 22:57:00
URL: http://larsoskar.blogg.se/
Postat av: Linnea

Det verkar bli bra motionsväder i helgen =) Just därför ska jag inte träna och bara äta ;)

2009-04-30 @ 08:59:42
URL: http://linnch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0