Mo(tiva)tion, dag 1

Vad är likheten mellan träning och bloggande, för mig?

Nu får det banne mig vara nog. Ska man leva, så ska det vara i nuet. Jag tar tillbaka det jag tidigare sagt om att jag tränar för Beach 2011. Nu tränar jag för Beach 2009, och träna, det ska jag! (även om sis gamla uttryck "Boll 2009" känns lockande i svaga ögonblick).
   Det här är ju ungefär vad jag sagt om mitt bloggande dom senaste åren, att jag ska ta tag i det. Därför har jag bestämt följande (och jag hatar redan mig själv för det):


Jag ska på denna blogg delge er läsare all träning jag sysslar med under fyra veckors tid, med start idag tisdag den 28 april 2009. Målsättningen är minst ett blogginlägg per dag, och minst en promenad/träningspass per blogginlägg. Vilodagar från bägge är tillåtna, men då ska det vara tydligt att det just är sådana, och inte bara slöhet.


Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ser man på, det här låter lovande! Det betyder att jag inte kommer bli besviken att du inte skrivit nåt nytt lika ofta ;) ...Sen är det ju bra tränar också, men det är sekundärt i mitt tristessfyllda vardagsliv ;D Vad har du gjort idag då? =)

2009-04-28 @ 11:23:29
URL: http://linnch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Yey, fler uppdateringar! Och med lite tur kanske du lyckas smitta mig med Beach 2009-motivation... Ps. Påskkycklingen börjar kännas förlegad, vill ha lite vår/sommarfeelings här på bloggen! Ds.

2009-04-28 @ 21:24:16
Postat av: Sara

Yey, fler uppdateringar! Och med lite tur kanske du lyckas smitta mig med Beach 2009-motivation... Ps. Påskkycklingen börjar kännas förlegad, vill ha lite vår/sommarfeelings här på bloggen! Ds.

2009-04-28 @ 21:24:41
URL: http://krutgumman.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hördu, kolla in det här http://framtidendatiden.blogg.se/index.html jag sitter här och dör av nostalgi! =)

2009-04-29 @ 16:50:56
URL: http://linnch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0