Här va're livat...

Kul att det händer så mycket på den här bloggen, det är verkligen spännande att kika in här lite då och då för att se alla roliga uppdateringar. Yes yes!

Nej alltså, skämt åsido... Har än en gång som ambition att försöka blogga mer, det är ju riktigt trevligt att skriva av sig och så. Och så tänkte jag än en gång försöka komma i form, satsar på att vara fit for fight till Beach 2008 (2011 vore kanske rimligare...) Och så tänkte jag försöka mig på en sockeravvänjning också. Mmm. En tanke på att kombinera dessa tre ambitioner smyger sig försiktigt fram, men det vore kanske att ta sig vatten (typ ett världshav) över huvudet, så jag får se.

Jag är överaktiv. Och jättetrött. Har brottats med en förkylning sen i torsdags, gaah var tråkigt det är! Vad gjorde jag på min lediga helg? Sov bort tiden! I och för sig bitvis i solen, men förkylning är ändå ett fruktansvärt slöseri med bra tid. Jag vill ut och jogga, men med tanke på att musklerna skakar och rummet typ svartnar när jag går upp för trappen till övervåningen, så är det bara att sitta här och tänka på allt man skulle kunna göra om man inte var sjuk. Jag är inte alls bitter. Måste dock göra ett ryck och fara till stan snart, har tre ärenden; lämna tillbaka ett par jeans på Vero Moda, kolla om en jättesnygg jacka jag hittat på H&M kommit in i bättre storlekar, och så måste jag på apoteket. Missbrukar nässpray kraftigt, tänk till exempel igår när jag jobbade 12-20.30. Är ju riktigt skoj att sitta i kassan och vara täppt i näsan ("då blev det 134,50, vill du ha det på subban?"). Hur många gånger tog jag nässpray igår ska vi tro? Tjaa, kanske tre - alltså, tre gånger så mycket som man får. Därför måste jag köpa sånt där meningslöst krafs som man får ta hur mycket man vill av... Nog om det.

Till sist så hade tänkt lägga upp bilder från min födelsedag, men vet inte om det var så att gästerna tittade lite väl djupt i saftglasen (heehee), för majoriteten av bilderna blev lite sisådär... Nå, här är i alla fall några bilder jag hittade som jag faktiskt inte borde få klagomål för, kanske lägger upp fler eftersom. Dom här visar ju tyvärr inte alla gäster, men desto mer presenter och fika! (Det gröna på bild nr 3 är mandelmassemuffins, supergoda!)

    


Typiskt att det är mulet idag, annars hade jag kunnat ta på mig solglasögon och cykla ner till stan osminkad... Tar emot att ha solglasögon när det inte är sol, annat än i nödfall (typ söndagsmorgnar). Får se hur jag löser det problemet...

So long!

Kommentarer
Postat av: Linnch

Ojoj, det vattnas i munnen! =D ...Vars hur när var är den snygga jackan? Jag har letat som en tok nu på morgonen, blev en billig grej från Vila till slut. 199 spänn i väntan på bättre mode ;P

2008-05-06 @ 12:50:52
URL: http://linnch.blogg.se/
Postat av: Linnch

Hördu tjejen, blogga mera ;P

...Vi ska spela på lördag! =D

2008-05-15 @ 18:27:07
URL: http://linnch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0