Oh me God...

Det går runt, runt, runt... Är galet förvirrad, med tusen och åter tusen saker på gång innanför pannbenet. Och ser att det är en dryg månad sen jag sist uppdaterade bloggen, där kan vi snacka om ett brinnande intresse... Men faktiskt, jag har haft fullt upp. Inte bara mycket att göra, nej alltså helt fullt. Ska man bränna pengar som jag får man inte tacka nej till jobb, så bara det har ju gjort fritiden begränsad. Om man lägger en flytt och praktiska förberedelser för en utlandsvistelse till det, tillsammans med en önskan att kunna umgås med sina nära och kära, är det inte alls märkligt att jag har försakat bloggen på detta sätt. Nå nu ska det bli ändring på det, då bloggen får bli min dagbok på resan. Om jag inte glömmer USB-kabeln hemma kanske ni till och med får se bilder,  det vore ju nice!
     Men är stressad nu, jag menar, är allt viktigt fixat? Vad ska man packa? Nå? NÅ?! Har giltigt pass, resebevis och Europeiskt sjukförsäkringskort. Har skaffat visa-kort, kopplat bort mobilsvar och antecknat viktiga adresser och telefonnummer. Finns det något mer jätteviktigt? Ja, givetvis ska jag inte glömma mitt saltvattenspray, däremot blir det nog inte plattång för min del på fem veckor... Men mer? 
     Och som om det inte vore nog, så jobbar jag 11-20 idag. Förstår ni det fula i det? Jag är stressad för allt som ska fixas, och så ska jag sitta en hel j*vla dag i kassan och blippa varor. Wonderful.

Nej, nu kan jag inte sitta här och pilla navelludd, har mycket att göra, och en arbetsplats att infinna mig på. Får se om jag hinner slänga in ett hejdå innan jag far...
So long!


Kommentarer
Postat av: Linnch

Så spännande! Såå spännande! Jag förväntar mig en rejäl dagbok här på bloggen ;D

2008-08-07 @ 17:59:45
URL: http://linnch.blogg.se/
Postat av: Elin

hoppas du får det jättebra i London!! Ser fram emot att läsa om dina äventyr här på bloggen =)

2008-08-08 @ 17:52:41
URL: http://eling.webblogg.se/
Postat av: Linnea

Jag kan inte fatta att du är i LONDON!

2008-08-09 @ 10:20:38
URL: http://linnch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0