Har du inget vettigt att göra, så gör det inte här...

Är dom allvarliga; Fru Gårman? Det är ju så fyndigt att man ramlar av stolen av skratt. Eller så inte...

Jag är tjej, och jag förespråkar jämställdhet. Men det där har enligt mig ingenting alls med jämställdhet att göra, verkligen ingenting alls. Jag tar faktiskt inte det minsta illa upp av att det är en man på skylten vid övergångsställen, jag menar, hela grejen med Herr Gårman är ju att det är en ordvits! Är det bara jag som tycker det är skrämmande att Jämo, som man tycker ska vara insatta i jämställdhet, prioriterar sådana här saker? Att dom ser det som en steg mot ett jämställdare Sverige? Låt Jämo jobba med riktiga jämställdhetsfrågor, och låt vägverket lägga sina pengar på att laga alla risiga vägar. Annars får man väl, som någon kommenterat i Kuriren, även ta bort hornen på några av älgvarningsskyltarna...?



Var går man? Jo Herr Gårman!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Lägg av! Det där inlägget tänkte jag skriva igår, men jag iddes inte för jag vill inte sitta och hålla på med bilder på jobbet. Men iaf. Hade jag skrivit det hade det nog låtit ungefär ORDAGRANNT som ditt. Coolt =D



Ska länka från min blogg ;P

2008-10-02 @ 16:28:02
URL: http://linnch.blogg.se/
Postat av: Petter

Sverige sverige sverige...inget slut på idiotin

2008-10-02 @ 19:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0