Det var en gång en liten, liten... Bananfluga

Vet ni (läs; "Du, linnch") att just idag tyckte jag att det var passande att skriva något på min blogg! Inte nödvändigtvis för att det är en månad till sista advent eller fem månader till min födelsedag, utan snarare för att... Ja, jag vet inte, det känns som att det är på tiden. Har fått pikar om att jag är lite dålig på att uppdatera, så jag har ett jättebra förslag som faktiskt gagnar alla: Ni kan allesammans hjälpas åt att skramla ihop pengar till en dator till mig! För det är faktiskt jättesvårt att uppdatera bloggen utan dator. Det låter väldans bra tycker jag, eller vad säger ni? (Nu kommer någon lustigkurre säga åt mig att jag inte behöver en dator, utan att man kan uppdatera via mobilen istället. Nå visst, vill ni hellre skramla till en fungerande mobil, så nog kan jag väl ta en sån istället!)

Nåni nåni, annars då? Det har ju länge varit allmänt känt att jag gått och blivit blödig på äldre dar (man kan skylla på pubertet, mognad, p-piller, kidnapping av utomjordingar - you name it), men ni ska inte tro att det nu längre stannar vid att jag snyftar när jag ser snyftfilmer. Nej, nu har det gått så långt att jag har haft julstämning ändå sen jag kom hem från London. Hallå, behöver lite hjälp här, KBT någon?! Tänker ta fram julsaker nästa söndag, både hos mig och Janne (han vet inte om det än, men har kanske misstankar...?)

Det var något mer jag skulle blogga om, flera saker faktiskt... Nå, måste lära mig att man kan blogga mer än en gång i månaden, och alltså inte nödvändigtvis måste komma ihåg allt man vill ha sagt på en gång. Nu ska jag ta mig en frukt, och sen sova sött. Gonatt!


Har jag förresten sagt att jag ska börja odla skägg?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Yay! Ett inlägg ;P. Men hos mig behöver du inte pynta, för det ska jag göra nästa lördag kväll (jag jobbar söndagen) =D



Förresten kanske vi skulle ha sällskap till den där KBT:n ;)



Och sist men inte minst: SKÄGG?! =/

2008-11-21 @ 23:38:03
URL: http://linnch.blogg.se/
Postat av: Janne

"Tänker ta fram julsaker nästa söndag, både hos mig och Janne (han vet inte om det än, men har kanske misstankar...?)"



Du tror det du ;) Nej kanske dags för sängen nu

2008-11-22 @ 03:39:21
Postat av: emma

go for the julsaker!!! :D

..jag ska också pynta till helgen, fast mamma tvingar nog mig att städa först^^

2008-11-25 @ 22:16:51
Postat av: Elin

jiho bra med uppdatering, fler vill vi se! ;) Åh, men vad trevlig med tidig julstämning ändå, julstämning är ju.. trevligt! Hoppas den håller i sig bara, så du inte dagen innan julafton får nån slags "attans det sket sig, jag vill ha bort julen NU!!" =P

2008-11-27 @ 09:46:06
URL: http://eling.webblogg.se/
Postat av: emelie

Hanna NEJ inget skägg. det är otroligt oattraktivt. har btw en del skvaller till dig gällande en kille som åtminstone tre i bandet vet vem det är som har/är sjukt intresserad av dig och tro mig du kommer garva lika mkt som mig;D och en hanna som blivit blödig på äldre dar? bra då ska vi kolla på typ bambi eller björnbröder så får jag mig ett skratt. Ha det fint kram:)

2008-11-30 @ 15:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0