Uuuhh...

Sitter här och tycker riktigt synd om mig själv!

Igårkväll var Danne och Karro här med hundarna och fikade, var riktigt trevligt, trots att jag kände mig lite risig i halsen. Tänkte att det nog inte var någon fara, att jag hade sjungit för mycket tidigare under dagen eller så. Imorse vaknade jag med hög feber, hemsk hosta, täppt näsa, rinniga ögon och onda öron. Det berodde gissningsvis inte på att jag sjungit... Var ynklig ett tag, när Janne åt frukost och så, sen somnade jag om och vaknade först efter tolv. Nu är det febernedsättande och andra preparat som gäller. Har man inte råd att vara hemma från jobbet (typ jag, som jobbar i helgen), är det bara att dopa sig.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilken gullig bild! Krya på dig gumman! :)

2009-02-20 @ 13:58:05
URL: http://linnch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0