Personlighetsklyvning.nu

Igår var jag en sväng på stan, sedan var jag hemma och tog det lugnt med familjen. Idag har jag bakat bröd på surdeg och kokat ärtsoppa. Jag har tagit en uppfriskande promenad och sedan lagat middag till mig, mamma och pappa. Så ser vissa helger ut.
En annan gång spenderar man fem timmar på förberedelser, för att rumla runt på stan hela natten, ja fram till morgonen. Man vaknar sedan på söndagsmorgonen (dessa helger är det morgon fram till middagstid) och känner efter noga. Och inser man att man fortfarande är full. Dessa helger får sedan beskrivas som "minneslucka.nu".



Nemi, av Lisa Myhre


På högstadiet föddes drömmen om ett rockband för mig och Linnch. Vi var The Schizophrenic Opposition. Sedan började vi gymnasiet och gick från att vara ett halvt drömband till ett helt, riktigt band. Vi är Headcase Parade. Stommen i drömmen har hela tiden varit densamma, det är bara detaljer som förändrats. Och de båda bandnamnen stämmer fascinerande väl in på mig och mitt liv. Helt normal är man ju inte...


Vad är det egentligen som gör ett skrovmål med pommes mer rock än en kikärtsgryta med röd quinoa? Okej, jag förstår tanken, det är image, det är drömmar! Men hela poängen med att leva hälsosamt skulle ju kunna vara att man sedan kan frossa utan dåligt samvete? 


Kommentarer
Postat av: Linnch

Haha! Ja, nu minns jag dom gamla goda T$O-tiderna... högstadiet, det var ju också en upplevelse =P

2008-01-21 @ 11:50:33
URL: http://linnch.blogg.se
Postat av: emma

skrämma slaget ur små sjuor när ni hade muckfoto:P fast det var väl inte T$O? men ändå, jag skrattade när linnch berättade det:D

2008-03-04 @ 23:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0