London!

Hello people! Nu ar jag pa det sa kallade 'hotellet'. Inte helt nojd for tillfallet, dom sa att man skulle vara 2 i varje rum, vi ska tydligen vara 8. Kul... Dom andra har inte hunnit komma, sa vet inte vad det ar for folk jag ska dela rum med.
   Men London ar ju underbart! Ar i centrala London, nara Oxford Street, och kollar ut pa nagon form av park. Stora, vackra trad. Funderar pa att ta en promenad, men det ar en stor stad, stor och farlig. Na det ar jju fortfarande ljust ute, sa det ska nog bli bra. Forst ska jag dock ta en dusch, May I have some privacy, please!
   Skont att anvanda svenska igen, har bara pratat och lyssnat pa engelska sen i fredags, det gor ju att man till och med tanker pa engelska! Bra traning, helt klart. Men ratt jobbigt ocksa, marker att man blir trott i huvudet efter ett langre samtal.
   Inte hunnit fota nagot an, sa har inga bilder att lagga upp. Ser anda ingenstans att koppla in en USB-kabel pa den har datorn, sa... Ska kolla runt och se om det finns nagot riktigt internetcafe i narheten (vilken det lar gora), sitter pa vandrarhemmet nu, i ett DVD- och internetrum.
   Det ar spannade att skriva utan dom tre rara bokstaverna i alfabetet (var val ett bra satt att uttrycka sig pa?) Marker att man kommer in i det riktigt fort, men gissar att det ar jobbigare for er att lasa! Det ska val ga att skriva nagon form av bokstavs- eller sifferkombination, for att fa dom? Nani, ska ta min efterlangtade dusch nu... Kanske har nagon av mina manga rumskamrater hunnit komma?

Hoppas ni har det bra allihopa, sa far vi horas!

Kommentarer
Postat av: Sara

Heeeej!! Hm. Vilken miss, rätt stor skillnad mellan att dela rum med en annan människa och dela rum med sju andra..:P Tur att det inte var matematikutbildning du skulle på! Åh ska bli grymt spännande att läsa nästa inlägg, för då lär ju alla andra ha hunnit komma och skolan köra igång.. Gick det bra hos Patricks föräldrar? Vad har ni gjort? KRAM

2008-08-10 @ 17:02:41
URL: http://krutgumman.blogg.se/
Postat av: Linnea

ÅH! Jag har väntat på det här inlägget! =) Vad spännande. Jag märkte faktiskt inte att åäö inte var med förrän du påpekade det.. är det nåt fel på mig? =P

Ha det fortsatt underbart i stora vida världen. KRAM!

2008-08-10 @ 18:17:08
URL: http://linnch.blogg.se/
Postat av: Janne

Aj, lagom miss det där med rummen, men med rätt personer att dela med kan det säkert bli roligare än på tumanhand, fast lite mindre privatliv förstås. Kom just hem från grillningen efter konbanekörningen i boden vart skoj, men du har det säkert roligare ;) Ändrat uttal till london-engelska på en gång eller?

2008-08-10 @ 19:41:41
Postat av: Mamma

Halloj! Hörde att du måste dela rum med 7 andra. Först tyckte jag synd om dig, men ändå bra att få den erfarenheten också. Tänk på grabbarna som gör lumpen, där kan dom vara 16-20 st, eller på lassa där får man ha flera rumskompisar. Det kanske skulle vara värre att dela rum med nån som du inte alls går ihop med. Du kommer att få flera nya vänner.

Spännande att höra vad du har varit med om idag. Dom låter er väl inte provsmaka allas drinkar:-)

Stor kram från mamsen!

2008-08-11 @ 15:38:01
Postat av: Linnea

Uppdatera, uppdatera! Vi är nyfikna!

...iaf jag ;D

2008-08-13 @ 22:45:33
URL: http://linnch.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej igen! Längtar verkligen efter nästa inlägg, men jag förstår att du har fullt upp. Läste att dom två första veckorna är intensiva + att ni har skola sex dar i v.

Hoppas att du har det bra! Puss och kram från ma!

2008-08-14 @ 13:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0