Och så var det dags...

Det är med skräckblandad förtjusning som jag inser att jag nu tagit steget; jag har gått från att planera att skaffa en blogg, till att verkligen ha en. Jag känner mig sådär lagomt stirrig just nu, vet inte om det beror på bloggen eller det faktum att jag är väldigt trött och sitter i ett mörkt rum framför en ljus datorskärm...
Nåväl, det blir spännande att se vad det ger. Förhoppningsvis blir det ju ett trevligt sätt att få skriva av sig, och det kan jag verkligen längta efter! Gissningsvis skaffar jag mig ett socialt handikapp också, då folk som bloggar har en tendens att uppreda saker de skrivit om i sin blogg när man träffar dem. Är väl sådär lagomt spännande att först läsa om en sak, och sedan få densamma förklarad för sig nästa dag... Men inte gör det något!
Nu ska jag sova, för imorgon blir en lång dag (vem fan har påstått att alla dygn är lika långa? No way, säger jag!)

Go'natt!

Kommentarer
Postat av: Linnch

Hrm.. var det där en pik eller ;)
Gissa vad jag kommer göra på dagarna nu, när jag inte bloggar själv? =D

2007-10-17 @ 22:00:47
URL: http://linnch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0